1. Üldsätted
1.1. Käesolevad üldised tingimused (edaspidi “Tingimused”) kehtivad www.koolipood.ee (edaspidi “E-pood“) kliendi (edaspidi “Ostja“) ja www.koolipood.ee omaniku (edaspidi “Müüja“):
RK Teeninduse OÜ
Estonia pst 6, 10148, Tallinn, Eesti Vabariik
reg. Nr 10588218
KMKR nr EE100576447
a/a Swedbank EE092200221018424457
vahel ning reguleerivad E-poe kaudu kaupade ostmisel tekkivaid Ostja ja Müüja vahelisi õigussuhteid.
1.2. Müüjal on õigus Tingimusi ja E-poe toodete hindasid ühepoolselt muuta seadustega kooskõla tagamise, oma tegevuse efektiivsuse, konkurentsivõimelisuse, edaspidise arenemise ja kaupade sortimendi täiendamise või reorganiseerimise eesmärgil. Tingimuste ja tootehindade muudatused jõustuvad alates nende avaldamisest E-poes ja/või käesoleval lehel ehk aadressil Müügitingimused. Ostjale, kes edastas oma tellimuse enne Tingimuste muudatuse jõustumist, kehtivad tellimuse edastamise ajal kehtinud Tingimused, v.a kui seaduses või Tingimustes on ette nähtud teisiti.
1.3. E-poes tellimuse vormistamise ning makse sooritamisega kinnitab Ostja automaatselt, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendest teadlik ning nõustub nendega.
2. Tellimuse esitamine
2.1. Ostja valib E-poest välja soovitud kaubad ja lisab ostukorvi.
2.2. Ostja kinnitab ostukorvi ja tasub kauba eest talle sobiva e-pangalingi kaudu. Palume Ostjal kontrollida enne tellimuse tasumist, et tellimuses toodud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile. Tellimuse kinnitamisel loetakse Ostja ja Müüja vaheline siduv leping sõlmituks. Ostjal tekib kohustus kauba eest maksta ning Müüjal kaup vastavalt kokkulepitule kohale toimetada ja/või üle anda.
2.3. Pärast kauba eest tasumist tuleb vajutada linki „Tagasi kaupmehe juurde“.
2.4. Tellimuse koopia saadetakse Ostjale ostukorvi kinnitamisel sisestatud e-posti aadressile.
3. Kauba hind
3.1. E-poes müüdavate toodete hinnad on toodud eurodes ning ei sisalda kohaletoimetamist. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu.
3.2. Müüja jätab endale õiguse hindasid korrigeerida. Kui Ostja kinnitas oma tellimuse enne hinnamuudatuse jõustumist, siis kehtib Ostja jaoks hind, mis on näidatud tellimuse kinnitusel.
4. Ostmine
4.1. E-poes on kättesaadavad vaid kaubad, mida on võimalik lisada ostukorvi.
4.2. Kauba hind või kauba saadavus võib jooksvalt ja ette teatamata muutuda ning Ostja ei vastuta kauba saadavuse eest enne siduva lepingu sõlmimist.
4.3. Kui Müüjal ei ole võimalik tellimust täita, võetakse Ostjaga ühendust ning tagastatakse tasutud summa. Ostja kinnitab, et ei kanna seoses kinnitatud tellimuse tühistamisega mistahes kahju.
4.4. Lehel „Ostukorv” saab soovi korral muuta ostukorvi sisu kuni tellimuse kinnitamiseni. Tellimuse katkestamisel pärast tellimuse sisestamist, tuleb kaubad ostukorvi uuesti lisada. Kui tellimus ja kontaktandmed on korrektselt täidetud, võib alustada maksmist.
5. Maksmine
5.1. E-poes saab maksta valitud kauba eest järgnevate pankade e-pangalingi kaudu: Swedbank, SEB, Nordea, LHV.
5.2. Pärast kaupade eest tasumist väljuge e-panga lehelt vajutades nupule „Tagasi kaupmehe juurde”. Järgnevalt kuvatakse Teile ekraanil tellimuse kinnitus ning ostu lisakoopia saadetakse Ostjale ostukorvi kinnitamisel sisestatud e-posti aadressile.
6. Kohaletoimetamine õppeaasta jooksul
6.1. Õppeaasta jooksul vormistatud tellimused toimetatakse vastavalt Ostukorvis määratud tarneviisile:
6.1.1. Valides tarne kooli, toimetatakse tellimus tasuta koolimajja õpetajate tuppa, kust klassijuhataja annab selle edasi õpilasele.
6.1.2. Tasu eest vabalt valitud SmartPOSTI pakiautomaati.
6.1.3. SmartPOSTI pakiautomaadi puhul edastatakse Ostjale pakikapi uksekood SMS-ga mobiiltelefonile.
6.2. E-poest ostetud kaup jõuab kooli või pakiautomaati kuni 20 tööpäeva jooksul. Kui kättesaamistähtaeg langeb nädalavahetusele või riigi- või rahvuspühale, siis pikeneb see esimesele järgnevale tööpäevale.
6.3. Õppeaasta jooksul tehtud tellimuste puhul võib esineda üksikuid tooteid mis on otsa või ajutiselt otsa saanud.
6.4. Juhul kui Müüjal pole Ostjale kindlat tellitud toodet anda, pakutakse Ostjale võimalikult sarnast alternatiivi kas suuruse või toote näol.
7. Kohaletoimetamine suveperioodil
7.1. Suveperioodi tellimuste vastuvõtmine toimub 25.mai – 25.juuni.
7.2. Suveperioodil tehtud tellimused toimetatakse ainult Itella SmartPOSTI pakiautomaadi vahendusel, Teile sobivaimasse pakiautomaati.
7.2.1. Enne tellimuse tähtaega (25. juuni) teostatud tellimused toimetatakse pakiautomaati hiljemalt 16. august.
7.2.2. Peale tähtaega (25. juuni) tehtud tellimuste puhul võib esineda tooteid mis on laost otsa või ajutiselt otsa saanud.
7.3. Juhul kui Müüjal pole Ostjale kindlat tellitud toodet anda, pakutakse Ostjale võimalikult sarnast alternatiivi kas suuruse või toote näol.
7.4. Pärast suvise tellimusperioodi tähtaega (25. juuni) vormistatud tellimuste puhul ei võta Müüja vastutust, et tarne toimub enne kooliaasta algust.
8. Kauba tagastamine
8.1. Ostjal on õigus 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest kaup tagastada ja saada tasutud raha tagasi 30 päeva jooksul (v.a. kauba tagasisaatmise transpordikulu).
8.2. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis.
8.3. Originaalpakend tuleb avada ettevaatlikult pakendit kahjustamata. Ainult juhul, kui pakendit ei saa lõhkumata/rikkumata avada, ei vastuta Ostja rikutud pakendi eest. Kui Ostja on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on Müüjal õigus nõuda tekitatud kahju hüvitamist.
8.4. Juhul, kui Ostja avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, peab klient kohe ühendust võtma Müüja esindajaga kirjutades e-posti aadressil koolipood@rkteeninduse.ee või helistades numbrile 60 32 006.
8.5. Kauba juhusliku hävimise ja kahjustumise risk läheb Müüjalt Ostjale üle alates kauba Ostjale üleandmisest. Kui Ostja ei tule kaubale Kättesaamiskohta järele 10 tööpäeva jooksul alates lepingu sõlmimisest (või esimesel tööpäeval, mis sellele perioodile järgneb, kui perioodi lõpp langeb nädalavahetusele või riigi- või rahvuspühale), läheb perioodi möödumisel kauba juhusliku hävimise ja kahjustumise risk üle Ostjale. Kui Ostja soovib kauba kohaletoimetamist, läheb kauba juhusliku hävimise ja kahjustumise risk Müüjalt Ostjale üle vedajale üle andmise hetkel.
8.6. Raha tagastamise tähtaeg hakkab kulgema hetkest, kui Ostja on mittesobiva kauba tagastanud Müüjale, kes on selle kätte saanud ning üle kontrollinud.
8.7. Kauba tagastamiseks tuleb saata e-kiri aadressil koolipood@rkteeninduse.ee ning e-kirjas peab sisalduma järgmine info: ostja nimi, telefoninumber, tagastatav kaup, tellimuse number, tagastamise põhjus ning arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda.
8.8 Müüja võtab Ostjaga kauba tagastamises kokku leppimiseks telefoni või e-posti teel ühendust.
9. Ostja isikuandmete töötlemine
9.1. Ostja on teadlik ning on nõus, et Müüja töötleb (kogub, salvestab, korrastab, säilitab, muudab) Ostja poolt Müüjale esitatud isikuandmeid ja andmeid sooritatud ostude kohta kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega vaid ulatuses ja eesmärgil, mis on vajalik Ostja poolt e-poes esitatud tellimuse täitmiseks ning tellimustega seonduvate probleemide lahendamiseks. Müüja ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a vajadusel ning Ostja nõusolekul posti- või kullerteenust pakkuvale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik kauba kliendile kättetoimetamiseks.
9.2. Müüjal puudub juurdepääs Ostja pangaandmetele.
10. Kauba tingimustele vastavus ja pretensiooni esitamine
10.1. Müüja vastutab ostetud kaubal ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates kauba Ostjale üleandmisest. Ostjale kauba müümise korral eeldatakse, et 6 kuu jooksul kauba Ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Ostja kohustub Müüjat teavitama kauba mittevastavusest viivitamatult.
10.2. Ostja peab esitama pretensiooni e-posti teel aadressile koolipood@rkteeninduse.ee. Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.
10.3. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Ostja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud Ostjast tulenevatest asjaoluedst või asjaoludest, mida Müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
10.4. Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest või hoiustamisest tekkinud kahjude eest.
11. Puudusega kauba korral on Ostjal õigus:
11.1. Nõuda esmalt kauba tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga.
11.2. Nõuda lepingust taganemist, juhul kui:
11.2.1. müüjal ei ole võimalik kaupa parandada või asendada,
11.2.2. parandamine ebaõnnestub korduvalt,
11.2.3. müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud,
11.2.4. kauba parandamise või asendamisega on tarbijale tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
11.3. Müüja ei vastuta kauba puuduste eest juhul, kui kauba rikke on põhjustanud vale kasutamine või lohakas hooldus; kaupa on parandanud mistahes kolmas isik;
11.4. E-poest ostetud kaupade või teenustega seotud kaebused tuleb edastada e-posti aadressil: koolipood@rkteeninduse.ee.
12. Muud tingimused
12.1. Kaupade eest tasumiseks kasutatavate interneti pangalinkide turvalisuse tagab krüpteeritud andmesidekanal ning kolmandatel isikutel puudub ühenduse käigus ligipääs isikuandmetele ja pangarekvisiitidele.
12.2. Ilmselge veahinna korral (nt kaup tavahinnaga 100 eurot on ilma nähtava põhjuseta E-poes märgitud hinnaga 10 eurot) on Müüjal õigus sõlmitud leping tühistada ning tasutud summa Ostjale tagastada.
12.3. Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Ostja ja Müüja Eesti õigusaktidest.
12.4. Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Ostjal kui Müüjal õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse.
Lisainfo tellimuse kohta
E-R kell 10.00-16.00
Kontakt tel: +372 60 32 006
e-posti aadressil: tanel@koolipood.ee
(+372) 60 32 006